Pätu, The Lion

PLE kursuse kokkuvõte

Sotsiaalse veebi vahendite kasutamisest

Ajaveebid, vikid ja agregaatorid on minu jaoks juba igapäevased tööriistad ning antud kursus andis mulle veelgi rohkem julgust kasutada neid ka õppetöös. Väikest viisi kasutan õppejõuna hetkel blogi ainealase info esitamiseks ja olen selle võimalusega väga rahul. Lingikogude kasutamise osas ei saanud minust seekord ikkagi vel fänni (kuigi hindan Delicious-i väga hea allikana teemakohaste viidete otsimisel) - kaasaskantav arvuti ja agregaatorisse kogutud infovood on juba rahuldanud minu viidete haldamise vajadused. Samas usun, et koostöös teatud teemakohaste viidete kogumiseks on vastavad vahedid väga head kui nad veel agregaatorisse kokku siduda.

Väga positiivne avastus ja minu jaoks järgmine huviobjekt on Elgg - võimalus enda koolis vastav lahendus üles panna lahendaks minu jaoks ära jätkusuutlikkuse mure, mis minu jaoks on oliuline risk avalike teenuste kasutamise puhul.

Eraldi valdkonnana väärtustan väga koostöös dokumentide ja esitluste loomise vahendeid, mida kasutan ise ja soovitan ka õppejõududel ning tudengitel kasutada.

Minu arvamus PLE teemast

Personaalsed õpikeskkonnad ja personaalne õpikogemus on minu visioonis hariduse ja õppimise tulevik, milleni jõudmine võtab samas veel üksjagu aega. Oskus oma infot ja õppetööd ise hallata ei ole veel õppurite seas vajalikul määral teadvustatud aga koolide ning ühiskonna koostöös hakkab see temaatika näiteks õppima õppimise või personaalse infohalduse nime all üha rohkem levima. Samas jääb sotsiaalse veebi kasutamine personaalseks infohalduseks ja õppimiseks isegi õppima õppimise teema juures veel märkamatuks, kuna vastavad juhendajad ise ei ole selleni jõudnud.

---Minu arvamus täieneb veel jooksvalt---


Minu kursus

Enda loodud kursusel sooviksin kokku siduda nn suletud keskkonna (näiteks Blackboard) ja valiku personaalsetest vahenditest (viki/Google Docs, agregaator).

Nn suletud keskkonna kasutamise poolt kõneleb minu jaoks senini natuke harjumuse jõud ja samas ka kursuse lugemismaterjalides mainitud väga hea läbimõeldus õppejõu töökorralduse ning materjalide halduse osas. Samas plaanin vastavat suletud keskkonda kasutada võimalikult avatult ehk siis avatud kursusele ligipääsuga.

0 kommentaari:

 

Sõbrad-sebrad / Friends

.pri.ee priiks!